Be SMART. RENT SMART.
 ro  en  de

Doar la SMART 7 RENT-A-Car Sibiu

aveti parte de servicii rapide, eficiente si de calitate occidentala, oferite de agentii nostri, care vorbesc perfect limbile Engleza, Germana, Franceza si Maghiara.



Termeni și condiții social



Termeni si Conditii generale pentru inchirierea unui autoturism

Consideratii generale: Clientul este persoana fizica sau juridica care inchiriaza un autovehicul. Acesta trebuie sa citeasca Contractul de inchiriere si sa agreeze conditiile prevazute in acesta prin semnarea documentului. Compania este persoana juridica care ofera spre inchiriere si isi aloca dreptul de a refuza o inchiriere sau o extindere a termenului de inchiriere. Termenii prevazuti in Contract includ atat informatiile de pe prima pagina a documentului, cat si cele din paginile adiacente(Anexa-Fisa predare/primire). Orice modificari sau adaugiri aduse conditiilor din Contract trebuie mentionate in scris si semnate de ambele parti – client si companie.

Modalitati de Plata: conducatorul auto principal trebuie sa se afle in posesia unui card de credit in nume propriu, sa detina un pasaport valabil sau carte de identitate si permis de conducere la ridicarea autoturismului inchiriat. Cardul va fi folosit pentru plata inchirierii, al taxelor si extra optiunilor selectate local. Sunt acceptate ca si modalitati de plata atat debit cardul cat si plata cash, daca a fost acceptata o protectie locala. Carduri de credit acceptate sunt Visa si Mastercard.

Perioada de inchiriere: perioada acceptata prin contract de la Data/Ora livrarii vehiculului pana la Data/Ora agreate pentru returnare. Cu acceptul scris al Companiei, cu minimum 24 de ore inainte de Data/Ora agreate pentru returnare, perioada de inchiriere poate fi extinsa, caz in care noile coordonate de returnare, Data si Ora, devin Data/Ora agreate pentru returnare. Prelungirea sau returnarile cu intarziere, care nu au fost anuntate cu 24 de ore inainte de data si ora trecute in contract vor fi penalizate cu 100 €, impreuna cu taxa de inchiriere pentru zilele, orele in plus de inchiriere. Returnarea masinii intr-o alta locatie, decat cea initiala, trebuie comunicata cu cel putin 12 ore inainte si se va fi taxata cu 1 € / km, taxa de Dislocare. Compania are dreptul de a monitoriza vehiculul prin instrumente de monitorizare electronice la distanta, are dreptul de a localiza, opri si de a recupera vehiculul utilizat in si afara tarii.

De Retinut: este responsabilitatea dumneavoastra de a returna autovehiculul in aceleasi conditii ca atunci cand l-ati preluat, de asemenea, curat la interior si exterior, in caz contrar, veti plati o taxa de curatenie de 15 €. Va rugam sa retineti ca toate masinile au o politica de non-fumat. 100 € amenda se va aplica in cazul in care aceasta politica nu este respectata. 50 € se vor solicita in cazul in care vehiculul are nevoie mai mult decat o procedura standard de spalare pentru aducerea la starea sa initiala, inainte de inchiriere.

De Retinut: intra in responsabilitatea clientului de a plati toate taxele de pod si autostrada (ex: taxa pod Fetesti pe A2) si sa prezinte dovada platii la returnarea masinii. In caz contrar ve-ti suporta o penalizare de 100 € (amenda pod Fetesti, taxa trecere pe ambele sensuri). Clientul autorizeaza compania sa deduca costul oricaror taxe, amenzi si comisioane din depozitul retinut. In cazul in care depozitul este insuficient sau a fost returnat, clientul autorizeaza societatea de inchirieri sa perceapa soldul sau costurile datorate, integral, de pe acelasi card de credit/debit utilizat pentru plata vehiculului, impreuna cu o taxa de administrare de 20 € / procedura.

Responsabilitatile Companiei: sa ofere vehicule functionale in conformitate cu recomandarile producatorului. In cazul in care vehiculul nu este in conditii bune de functionare (constatat de un mecanic autorizat sau nu este conformitate cu manualul producatorului, parerea sau preferintele personale ale clientului nu sunt acceptate – de exemplu, clientul crede ca masina ruleaza prea lent) compania va livra un alt vehicul similar in termen de 48 de ore. In cazul in care Compania nu livreaza un alt vehicul, se vor returna banii Clientului pentru perioada de inchiriere ramasa. Firma nu este responsabila pentru daunele sau pierderile materiale ale clientului, inclusiv cele juridice, care nu sunt acoperite de politele de asigurare obligatorii in vigoare.

Responsabilitatile clientului: trebuie sa verifice vehiculul inainte de preluare si a-l conduce, sa aiba grija de toate documentele legale ale masinii (in duplicat sau originale, in functie de nevoia de utilizare). In afara daunelor existente, constatate la momentul preluarii, Clientul va fi responsabil pentru orice dauna produsa in timpul perioadei de inchiriere si va acoperi toate costurile de reparatie (indiferent cine este vinovat) si daunele financiare suferite de companie din cauza imobilizarii vehiculului (de exemplu, pierderea altor contracte de inchiriere). Pagubele suferite de companie din cauza reparatiei vor fi egale cu taxa de inchiriere normala atribuita perioadei de inchiriere, in care nu este utilizat autoturismul. De asemenea, clientul va acoperi toate costurile administrative ale daunelor si va notifica, cat mai curand posibil, in ceea ce priveste pierderea vehiculului, daune sau probleme la acesta. In cazul unei daune, clientului nu ii este permis sa mai utilizeze autoturismul, fara permisiunea companiei, pentru a evita producerea unor daune ulterioare.

                          Protectii si Excess:Reducerea Contributiei in caz de Dauna(sau LDW) nu este obligatorie. LDW costa 10 €/zi(pentru toate tipurile de masini) si reduce responsabilitatea financiara a clientului pentru masina inchiriata intre 300 € la 3000 €, in functie de tipul/clasa auto. Termenul de deblocare al depozitului blocat de pe card variaza intre 30-45 de zile, in functie de banca emitenta a cardului folosit in vederea preautorizarii.

Legislatia de referinta: legile tarii in care este semnat acest Contract se aplica acestui Contract si orice instanta care va inainta actiuni cu privire la acest Contract va respecta legislatia tarii de referinta. Toate taxele din aceasta contract contin TVA.

Informatii Companie: Smart7 Rental Services, cu punct de lucru in Romania, Sibiu, Str Arhivelor nr. 2, birou mobil: Aeroportul International Sibiu, numar de inregistrare J32/326/2014, CUI RO33001606.

Nr. call-center (non-stop): +40748234709

 


Informații suplimentare

Garantia difera in functie de tipul masinii (intre 300-600 euro)


* săptămână: luni ora 12.00 - luni ora 12.00
* weekend: vineri ora 12.00 - lunia viitoare ora 12.00

Preturile includ TVA. Kilometrii inclusi sunt nelimitati. Autoturismele din imagini sunt cu titlu de prezentare, reprezentand clasa din care fac parte. Motorilzarile precum si dotarile pot fi diferite.

OFERIM REDUCERI SUBSTANTIALE PENTRU FIRME SI CLIENTI FIDELI